Покарати за телеміст із Росією можна лише після ефіру, – Нацрада

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення зможе відреагувати на порушення закону українськими ліцензіатами тільки за фактом таких порушень. Про це пише Інтерфакс-Україна, повідомляє Львівський портал. Об этом сообщает notify.in.ua со ссылкой на СМИ.



  • 470х200b(2019)
  • 470х200b(2019)
  • 470_200
  • Rekl-2
WordPress Slideshow

«Українське законодавство передбачає штрафні санкції для тих, хто поширює цей сигнал, для провайдерів, про що їм нагадуємо. На жаль, санкції за ретрансляцію для мовника парламент втратив. Однак Нацрада буде реагувати на порушення в ефірі, якщо вони відбудуться. Хочу сподіватися на те, що журналісти не стануть здійснювати професійне самогубство і обслуговувати цинічних політиків», – заявила перша заступниця голови Нацради Ольга Герасим’юк.

За її словами, за трансляцію телемосту з телеканалом «Росія 24» провайдери ризикують отримати штрафи в розмірі 25% вартості ліцензії провайдера, а українські телеканали – санкції за порушення галузевого законодавства.

«Нацрада має право реагувати виключно на факт. Сьогодні у нас є тільки повідомлення в соцмережах, ролик, поширений російським телебаченням і повідомлення на сайті каналу. Але Нацрада може реагувати на поширення інформації виключно в ефірі телеканалу», – підкреслила Герасим’юк.

Вона також додала, що діяти наперед і розпитувати у телеканалу інформацію про заплановане ефірі Нацрада теж не має права, оскільки це може бути трактовано як цензура.

«Нацрада зможе відреагувати тільки тоді, коли ефір відбудеться. Тоді його потрібно буде відмоніторити і вказати на порушення українського закону», – пояснила Герасим’юк.

Як повідомляв Львівський портал, нещодавно скандальний російський телеведучий Дмитро Кисельов у своїй програмі «Вести недели» на телеканалі «Росія 1» анонсував на 12 липня телеміст між забороненим в Україні російським телеканалом «Росія-24» і телеканалом NewsOne.

На NewsOne заявили, що телеміст під назвою «Треба поговорити» стане «діалогом між народами України і Росії».

Нагадаємо, що власником телеканалу NewsOne є львів’янин Тарас Козак, який балотується у Верховну Раду за списком «Опозиційної платформи – За життя» і є близьким другом та бізнес-партнером кума Путіна Віктора Медведчука. Також Козак недавно став новим власником медіахолдингу ZIK (компанії «Міст ТБ» і «ТРК «Нові комунікації»).

Тепер у медіаактиві Тараса Козака є три телеканали: «112 Україна», NewsOne і ZIK. Також активісти неодноразово заявляли, що телеканали «112» та «NewsOne» є явними рупорами країни-агресора в Україні. У лютому цього року NewsOne оштрафували за «мову ворожнечі».


Джерело статті: “https://portal.lviv.ua/news/2019/07/08/pokaraty-za-telemist-iz-rosiyeyu-mozhna-lyshe-pislya-efiru-natsrada”

ТОП новости

Вход

Меню пользователя